#
Revista de stiri, cultura si umor...
 
Informarea este importanta,
dar amuzamentul este sanatos!
 
Articolul urmator

Carnavalul Copilariei 2010 la Alba Iulia

Revista nr. 33 | 01-06-2010 | Alexandru Mitchievici

În perioada 1-10 iunie 2010, Centrul de cultură „Augustin Bena” Alba organizează cu prilejul Zilei Internaţionale a Copilului o serie de evenimente pentru copiii.
Cea de-a doua ediţie a Carnavalului Copilăriei se va desfăşura în două etape.
Prima parte a proiectului va avea loc în perioada 1-3 iunie 2010 în Foaierul Senatului României unde cursanţii clasei de pictură şi design ambiental coordonată de prof. drd. Ioana Raica vor vernisa o amplă expoziţie cu lucrări de pictură realizate în cursul anului şcolar. În cadrul vernisajului va avea loc o parada a modei cu costume şi accesorii realizate din hârtie creponată. Pentru buna desfăşurare a acestei prime părţi a proiectului, alături de Consiliul judeţean Alba au contribuit financiar domnul senator de Alba Gheorghe Dobra şi domnul deputat de Alba Cornel Olar care vor găzdui micii artişti la „Casa Moţului” din Bucureşti şi le vor facilita vizitarea unor instituţii de cultură şi artă de referinţă.
A doua parte a proiectului va avea loc în cadrul Complexului Alba Mall din Alba Iulia în data de 10 iunie începând cu ora 18 şi va avea în program o expoziţie de pictură, parada modei, dansuri de majorete şi momente muzicale şi coregrafice pregătite de elevi din Alba Iulia şi zonele limitrofe. Partenerii Centrului de cultură „Augustin Bena” Alba în derularea acestui eveniment sunt:
Colegiul Tehnic Apulum Alba Iulia – coordonatori fiind învăţătoarele Maria Caraneaga şi Mihaela Jurcan.
Şcoala cu cls. I-VIII „Ion Agârbiceanu” Alba Iulia - coordonator Codruţa Londroman.
Şcoala cu cls. I-VIII „Mihai Eminescu” Ighiu-Bucerdea Vinoasă - coordonator fiind Maria Bolea.
Centrul Şcolar pentru Educaţie Incluzivă Alba - coordonator Mariana Curuţiu.
 

Taguri:caravana copilariei, editia a II-a, Alba Iulia, in 2010

Ratari

Criticisme (0)

Criticati si dumneavoastra

*
*
<Campurile marcate cu * sunt obligatorii>