#
Revista de stiri, cultura si umor...
 
Informarea este importanta,
dar amuzamentul este sanatos!
 
Articolul anterior    
Transavia a demarat o campanie majora pentru brandul Fragedo

Transavia a demarat o campanie majora pentru brandul Fragedo

Revista nr. 204 | 29-09-2013 | Alexandru Mitchievici


Grupul Transavia a demarat o nouă campanie publicitară derulată sub sloganul „Cu încredere, pentru viitor”.

Lansat în 2006, brandul Fragedo este brandul numărul 1 pe piaţa românească a cărnii de pasăre.

Pe lângă lansarea spotului TV şi a promovării în mediul online şi outdoor, Transavia aduce o serie de noutăţi în cadrul acestei campanii, odată cu lansarea site-ului www.fragedo.ro şi cu prezentarea produselor premium Fragedo într-un ambalaj cu design nou, mult mai atractiv.

Reprezentanţii Transavia anunţă că brandul Fragedo reuneşte mai multe extensii sub care se comercializează carnea refrigerată Fragedo-Premium Quality: Fragedo, Fragedo Delicat, Fragedo Expert şi produsele congelate Fragedo Ice. Produsele din gama Fragedo sunt realizate într-un sistem de management al calităţii certificat internaţional: ISO 9001:2008, ISO 22000:2005 certificat TUV Thuringen Germania, certificate BRC şi IFS.


Grupul Transavia

Transavia are sediul în judeţul Alba. Transavia, societate pe acţiuni cu capital privat integral românesc, este liderul pieţei româneşti a cărnii de pasăre. În prezent, Grupul Transavia produce peste 55.000 de tone de carne pe an în facilităţile sale de producţie din Transilvania. Transavia deţine 15 ferme de creştere pui de carne, două ferme de reproducţie şi două staţii de incubaţie, o fabrică de nutreţuri combinate, două abatoare performante de industrializare a cărnii şi o fabrică de procesare a cărnii, precum şi două ferme vegetale. Din toamna anului 2007, Avicola Braşov, unul dintre producătorii cu tradiţie pe piaţa românească, face parte din grupul Transavia. Produsele Transavia sunt realizate în conformitate cu cele mai înalte standarde în domeniu, sub controlul autorităţilor sanitar-veterinare şi de mediu şi deţin certificările IFS (International Food Standard) şi BRC (British Retail Consortium).


 

Taguri: Transavia, a demarat, campanie, majora, brandul, Fragedo, carne, pui, Romania, Alba Iulia

Ratari

Criticisme (0)

Criticati si dumneavoastra

*
*
<Campurile marcate cu * sunt obligatorii>