#442
Revista de stiri, cultura si umor...
 
Informarea este importanta,
dar amuzamentul este sanatos!
 
Articolul urmator
Supremia, lider pe piata romaneasca a ingredientelor alimentare

Supremia, lider pe piata romaneasca a ingredientelor alimentare

Revista nr. 204 | 23-09-2013 | Alexandru Mitchievici


Supremia Grup deţine peste 20% din piaţa ingredientelor alimentare din România, ceea ce face din producătorul albaiulian, pentru al treilea an consecutiv, liderul acestui sector de producţie.

În 2012, compania a vândut produse în valoare de 31 milioane euro. Cu o creştere de 21,3% faţă de 2011, firma condusă de Hugo Levente Bara a ajuns la o cifră de afaceri de 138,4 milioane lei.

Ing. Codrean Pop, directorul comercial al companiei, vorbeşte despre creşterea Supremia Grup într-o perioadă de declin economic pe plan naţional şi european:

„Faptul că avem un rezultat pozitiv ne arată că afacerea e sănătoasă, că putem fi, în continuare, parteneri de încredere pentru clienţii noştri. E totuşi o valoare mică, ceea ce susţine una dintre valorile Supremia Grup, şi anume prosperitatea pe întregul lanţ de afaceri. Ştim că nu am fi putut ajunge aici fără sprijinul clienţilor noştri şi de aceea ne-am angajat să le oferim preţuri corecte, fără adaosuri ridicole”.

 

Taguri: compania, Alba Iulia, Supremia, grup, conduce, piata, romaneasca, ingrediente, alimentare, aditivi, chimici, Hugo Levente Bara

Ratari

Criticisme (0)

Criticati si dumneavoastra

*
*
<Campurile marcate cu * sunt obligatorii>